dinsdag 21 juli 2009

Maandag 20 juli

Iets later dan normaal zijn we wakker, maar nog altijd is het pas net half 9 als we naar beneden gaan voor het ontbijt. We zijn van plan om voor vandaag ons op te geven voor het all you can eat all day long buffet maar als we bij het buffet restaurant aankomen staat daar een rij van hier tot de komende week. Nou daar hebben we dus even geen zin in dus we lopen door naar de Krispy Kreme, voor een ontbijt van koffie en donuts (de eerste !!)
Dan zijn we er helemaal klaar voor om de strip te gaan verkennen. Wat een mega hotels, de ene nog groter dan de andere, je weet van gekkigheid niet waar je moet kijken.
We doen de meest bekende, het venetian, Het MGM Grand, Het Paris Paris, New York New York, het Mandalay bay, het Mirage, Treasure Island, Flamingo. Na een lange wandeling en een lunch bij Denny's nemen we de bus terug tot aan het hotel. Het avond eten is een makkelijke hot dog in het New York new York. We zitten nog vol van de lunch bij Dennys.
's Avonds gaan de kids naar de Fantasy Fair en Ron en ik wagen een gokje, met weinig, ok, gewoon geen succes. De kleine winst die we even maken is ook zo weer vergokt :)
Vegas was fantastisch, met slechts één klein minpuntje...ik heb geen Elvis imitator gezien!.

Morgen gaan we op pad naar Zion National park . Hopelijk knapt het weer op, want terwijl ik dit zit te typen regent het! En vanmiddag hadden we ook al een paar druppels gevoeld. Wat we begrepen schijnen er zomer-stormen actief te zijn, dus hopen maar dat we daar niet te veel last van gaan hebben.