maandag 13 juli 2009

Inmiddels al weer maandag 13 juli

Het is inmiddels al weer maandag en we zijn net aangekomen op het tweede adres in Visalia , na een autorit van ruim 4 uur. Mooie grote auto, een Ford Escape, dus we voelen ons niet zo heel erg klein.
Het eerste deel van de rit was indrukwekkend, naar ons idee ook echt amerikaans, brede wegen, grote trucks. Gelunched bij een Denny's, met idd amerikaans grote porties. En erg lekker!
Gisteren hebben we in San Fransisco de Golden Gate brug bezocht, die natuurlijk gehuld was in zeer dichte mist :) Een stuk erop gelopen, maar pfew, das koud.
’s Middags weer naar Chinatown waar we Dim Sum hebben gegeten, het is echt gaaf om te zien hoe de kids daarvan eten, terwijl het toch wel apart is. We waren ook de enige "blanken", verder allemaal chinezen .
s Avonds terug naar de mexicaan, wederom erg lekker.
Ik heb het idee dat ik gewoon alweer mega veel vergeet neer te zetten, maar gelukkig hebben we straks de fotos en film dan nog, dan komt het wel weer terug.
Oh ja, max ook helemaal gelukkig, zaterdags al, is hij met Ron op een echte duikboot uit WOII geweest, terwijl bob en ik van het zonnetje genoten.
Goed , ik ga denk ik ook maar even richting zwembad. De komende dagen staan Seqouia en Kings Canyon op het programma en hebben we waarschijnlijk even geen internet, maar we houden jullie up to date zo veel mogelijk :)
dikke kus voor jullie allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten